(m371) Rally Sprint Kulka

W najbliższą niedzielę (22/04) jadę do Lublina na Rally Sprint. Oby było mokro, bo trasa przejazdu zakłada nawroty wokół beczki i wolałbym rękaw zaciągać na śliskim. Ktoś chętny?

Napiszę to jeszcze raz – nawierzchnia na Torze Lublin jest świetna, bo nowiutka. Tor jest wąski i kręty – dla mnie bardzo trudny. Poprzednio byłem tam na zimówkach i płaskich fotelach – było extra, ale niespecjalnie czułem auto. Jak będzie teraz – to się okaże.

Tutaj obszerne info o imprezie na stronach Automobilklubu Chełmskiego.

A tak będą wyglądały trasy przejazdu – najpierw trzy razy po jednej trasie, potem dwa razy po lekko zmienionej.

Naprawdę martwi mnie ten nawrót zaraz za startem – nie wiem, czy będę chciał ręczny ciągnąć. A z drugiej strony – jak nie pociągnę, to będę się na trzy łamał. No sam nie wiem. Oby było mokro, oby było mokro…

Tradycyjnie trenować będzie można mniej więcej od 10:00. Przejazdy konkursowe zaczynają się o 12:00. Koszt – chyba 50 zł od kierowcy. Tym samym autem jechać może i milion zawodników. Jak znam życie, przed 17:00 impreza się nie skończy.

Jeśli ktoś z Wwy chcę wystartować, to dajcie znać, sobie konwojem pojedziemy – wyjeżdżam mniej więcej o 8:00. A skoro konwój, to bez pseudonimów się nie obejdzie – ja sobie zamawiam „Mister Taśma” ;)

A jeśli kilku Szwagrów by się na miejscu pojawiło, to w miarę możliwości (choć okazji wiele ku temu nie będzie, bo to tylko 5 przejazdów konkursowych plus ok. 2h treningu od 10:00 do 12:00) chętnie na fotelu pilota przewiozę.

33 komentarze

  1. Blogo, rękaw?
    Przecie masz BMW. To tak jak z seksem – po co na ręcznym jak można dać w pi..ę:)

  2. @Alex: Moje na suchym sobie z daniem w pipę nie radzi. Na mokrym w milisekundę robię nawrót, ale na suchym nic się nie dzieje poza piskiem i jazdą po okręgu. Za mała moc, zbyt luźny dyfer, prawie slickowate opony…

  3. A to jeszcze nie wiesz, że w beemce nie trzeba zaciągać ręcznego by zrobić nawrót?
    Guzik taki tam jest, DSC OFF, trzeba przytrzymać przez sekundę.

  4. Czemu to wszystko musi być daleko? Jak tam przyjadę to zabraknie mi pieniędzy na start (paliwo droga sprawa)… A bardzo chętnie bym się po torze pościgał. Auto już gotowe ;>

  5. @mono: Primo – mam ASC i wystarczy go kliknąć, by wszystkie kagańce puściły. Ale to nie zmienia faktu, że wcale łatwo na suchym nie jest zawrócić. A strzelać ze sprzęgła nie będę. Gadaliśmy o tym na spocie na Karowej – ja nie mam tyle mocy, by mi tył na sucho latał po byle klepnięciu w gaz.

  6. A jesteś pewien, że jak przytrzymasz to nie zapala się inna kontrolka? Wiem, że w e46 było dwustopniowe wyłączanie, ale może po lifcie.
    To daj przed jazdami 4 bary w tylne opony i będą się ślizgać.
    Zwykły ręczny zniszczysz po kilku przejazdach, nie szkoda ci?

  7. Za oknem pod robotą dwóch kozaków bujających się Vectrą (co za parkowanie..prawie na ręcznym!) kupuje właśnie X3 na belgijskich blachach.

  8. @mono: Dwustopniowe było po lifcie. Hmmm… skoro tak, to będę na trzy zawracał. Jadę o złote kalesony, więc muszę olać fragmenty, których dobrze przejechać nie umiem. Głupio byłoby coś zrypać na tak fajnej, luźnej amatorskiej imprezie.

  9. Dobra, mam Was Szwagry dosyć. Wpakujcie tyłek w auto i przyjedźcie do Lublina pokazać mi, jak się wokół beczki na suchym chodzi bokiem. I co, minka zrzedła? Ech Wy nołlajfy! To jest rilłord a nie Gran Turismo! ;))

  10. Oj no bo to wszystko na konsoli wygląda tak łatwo… kiera w lewo, (X) jako ręczny, pełen gaz i po nawrocie… ;(

  11. http://otomoto.pl/bmw-x3-C23789358.html
    (ładna skórka, silnik za mały do zabawy)
    Chętni to tata koło 50tki z dżinami podciągniętymi pod pachy i gębą człowieka sukcesu oraz wylaszczony 25-30 latek z fryzurą Roberta Pattinsona. Popukali, pomacali, przgazowali i karnęli się po okolicy. Potem wymachiwali dużo łapami i zadowoleni rozjechali każdy swoim wozem ale w grupie. Na policję albo do banku;p

  12. A ja mam jakiś sentyment do pierwszego X3. Wiem, że jest badziewnie zrobione w USA, że z wielu ujęć po prostu brzydko wygląda, że wnętrze ma twarde i skrzypiące… ale jak się je na ulicy spotka z szerokimi kapciochami, to naprawdę wygląda rasowo – małe, zwarte i fajnie ku dołowi rozszerzające się.

  13. Blogo, zrobie moze fotę jak spotkam bo po Siedlcach się buja Land Cruiser ~2009 r. na chromowanych felach co cali mają więcej niż mój telewizor. Taaakie naleśniki.
    Escalade z teledysków to przy tym jak Seicento wygląda.

  14. @Yatzek: Gdy byłem tam poprzednio, to jazdy treningowe zaczęły się dopiero przed 11 – o ile mnie pamięć nie myli. Więc tak – pewnie koło 10:30 na tor dotrę.

  15. @Alex przyczaj sobie na Siedlcach volvo XC90 na blachach W”cośtam” KROL Też na wielgaśnym chromie się toczy tylko nie pomyl z tym na WSI bo też ma chromy ale troche mniejsze.

    Kurcze chętnie bym się wybrał na ten tor gdyby nie te uroczystości rodzinne… i tarcza z przodu do przetoczenia… i sprężyny do wymiany… ehh :/

  16. /populista ON/
    Pamiętam z historii że był juz ktoś z Austrii co się Niemcem tytułował. I to było przed X3;p
    /populista OFF/

  17. Skoro to austriacki wóz, wychodzi na to, że idealny strój do pierwszego X3 to skórzane spodnie, kamizelka i kapelusz z piórkiem…
    A co do wyglądu to faktycznie na sensownych kołach ciagle wygląda zacnie. Ale nowe X3 i X1 też są wrażliwe na dopasowanie obuwia:-)

  18. I dzisiaj na torze sucho po wczorajszym deszczu. Mam nadzieję, że ten deszcz ok. godz. 14 zawitał również i do Was na torze.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *