Jeśli szukasz klasycznego, utrzymanego w starym stylu Ferrari, aby doświadczyć parcia na prędkość, wybierz ich maksymalnie masowo produkowane Ferrari Testarossa. Jest to samochód z początku lat 80-tych i potrzebował 2 lat, aby wejść na rynek. Można uznać, że jest to klasyczny egzemplarz z lat 80-tych odzwierciedlający kulturę retro. Dosłowne znaczenie Testa Rossa to po włosku “rudzielec”, co dokładnie tłumaczy jego egzotyczną czerwoną szatę graficzną. Jest to 2-drzwiowy samochód z porywającym silnikiem, który uzyskuje najwyższą moc z tylnego koła. Występuje w stylu nadwozia coupe z imponującym 12-cylindrowym silnikiem.
Niestety, nie można znaleźć nowej zaktualizowanej wersji lub modelu tego zakresu, ponieważ firma przestała go produkować w 1991 roku. Ale nie będzie błędem stwierdzenie, że Testarossa ma nadal niezrównany design, zwłaszcza boczne pasy i poszerzony tylny rozstaw kół.
Trzy warianty
Ma trzy urzekające warianty: oryginał, 512 TR i F512 M. Z czasem każdy z modeli ulega zaskakującej modernizacji. 512 TR charakteryzuje się gładszym zderzakiem, z bocznymi elementami w kolorze nadwozia. Natomiast F12 M jest bardziej kulturalny, stylowo zbudowany z bardziej zaawansowanym silnikiem. We wszystkich wariantach jest to najdzikszy i najmniej groźny automobil. Jeśli szukasz samochodu z doskonałym układem kierowniczym i mocą, wybierz się do niego. Czy słyszałeś kiedyś o Ferrari Miami Vice? Zasadniczo obejmuje ona dwa samochody: Ferrari Daytona Spyder i Ferrari Testarossa. Nikt nie może zignorować jego atrakcyjnego smukłego, unikalnego i atrakcyjnego wyglądu.
Silniki
Na drodze Testarossa zawsze wykazywała wyjątkowe właściwości jezdne. Nie sposób nie zachwycić się jego szybkim i inspirowanym wyścigami silnikiem. Jest to płaski silnik V-12 z 48 zaworami, który zapewnia maksymalny moment obrotowy 361 @ 4500 RPM. Z jego ożywiający silnik 4943cc, można cieszyć się wyścigi na jego ekscytujące 385 KM @ 6300 rpm. Jeśli martwisz się o zużycie paliwa przez silnik, nie musisz rejestrować 21 PS na l / 100 km wydajności. Po poddaniu go kilku testom w warunkach rzeczywistych, 180 mph (ok. 290 km/h) to zarejestrowana prędkość maksymalna. Aby uczynić go bardziej wykonalnym, wraz z płaskim silnikiem zastosowano chłodnice montowane w połowie drogi. Jedyną wadą, z jaką można się spotkać, jest wysoko położony środek ciężkości z tyłu.
Ferrari Testarossa działa na benzynie i oferuje genialnie gładką zmianę biegów. Ale, przed zakupem upewnij się, że jesteś wygodny w prowadzeniu samochodu ręcznego. Samochód posiada responsywną 5-biegową manualną skrzynię biegów. Znajdziesz jego układ kierowniczy dość praktyczny, ponieważ dodano funkcję elektronicznego wtrysku paliwa i zapłonu. Pozwala to cieszyć się jazdą pełną energii.
Inne cechy obejmują:
Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu
Efektywne podwójne wahacze w standardzie we wszystkich modelach
Elastyczne sprężyny śrubowe
Układ wydechowy z czterema końcówkami
Drążek stabilizujący z przodu
Składane i adaptowalne amortyzatory
A najlepsze jest to, że jego układ hamulcowy jest bardzo czuły i wytrzymały, wyposażony w wentylowane tarcze z przodu i z tyłu. Co jeśli planujesz długą jazdę w letniej pogodzie, musisz się martwić o temperaturę silnika. Ale, jeśli masz ten samochód, pobyt bez stresu. Jest on wyposażony w podwójne chłodnice boczne dla szybszego schłodzenia temperatury w kabinie.
Projekt
Jeśli myślisz, że ten samochód sportowy jest tylko łatwy w obsłudze, ale brakuje mu piękna, to zdecydowanie się mylisz. Ma ostateczny odważny i ekskluzywny układ, który jest odnowiony z jego projektowania klina. Charakteryzuje się wspaniałym aerodynamicznym zarysem i ciekawszymi pasami bocznymi. Niestety, brakuje mu dyfuzora. Ma dodatkową kratkę, ale roli dyfuzorów nie da się zastąpić. Najważniejszym elementem samochodu są eleganckie reflektory i wspaniałe tylne światła. Zespół ma inżynierię w projektowaniu każdego zakrętu z doskonałością, rzeczywiście. Jego cienka przednia kratka z czarnym spoilerem jest po prostu wybitna.